به انجمن های تخصصی دانلود رایگان خوش آمدید

تالار گفتمان اف دی ال - انجمن تخصصی دانلود رایگان / تالار عمومی / انجمن پزشکی ,آرایشی . بهداشتی / تالار پزشكي و بهداشتي / اخبار پزشکی v / خطر مرگ بعد از مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا

نام کاربری یا ایمیل:  
پسورد:     
ثبت نام | بازیابی پسورد
ثبت نام راهنما لیست اعضا مشاهده ارسال های جدید مشاهده ارسال های امروز
X اطلاعات تالار نشان میدهد که شما عضو نیستید. لطفا از این لینک در کمتر از 1 دقیقه ثبت نام کنید



ارسال موضوع  ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امیتازات : 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خطر مرگ بعد از مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا

نویسنده پیام
*
ارسال ها: 1,038
اعتبار: 0
سپاس کرده: 5
سپاس شده: 141 در 123 موضوع

امتياز: 556.90

ارسال: #1
خطر مرگ بعد از مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا


رئیس انجمن متخصصین عفونی اطفال ایران، نسبت به عوارض خطرناک مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا هشدار داد.


asprin22دکتر سیدمحمد بلورساز در گفتگو با مهر اظهارداشت: متاسفانه برخی افراد از عوارض مصرف خودسرانه آنتی بیوتیک آگاهی ندارند و همین مسئله سبب می شود با کوچکترین سرماخوردگی، سراغ انواع داروهایی بروند که عوارض آنها به مراتب بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه درمان سرماخوردگی نیاز به دارو ندارد، تصریح کرد: سرماخوردگی، آنتی بیوتیک ندارد.

بلورساز ادامه داد: استراحت، مصرف مایعات و شستشوی بینی، بهترین درمان برای افرادی است که دچار سرماخوردگی شده اند.

رئیس انجمن متخصصین عفونی اطفال ایران با اشاره به شباهت ظاهری سرماخوردگی و آنفلوانزا، افزود: مصرف آسپرین در افرادی که مبتلا به آنفلوانزا می شوند، عوارض ناگواری به دنبال دارد. به طوریکه بعد از مصرف آسپرین، فرد دچار عارضه سندروم "ری" شده و به کما می رود و در نهایت منجر به مرگ بیمار می شود.

وی تاکید کرد: مصرف آسپرین در مبتلایان به آنفلوانزا به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۰ ۲۱:۱۱ عصر
یافتن تمامی ارسال های این کاربر سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال موضوع  ارسال پاسخ 






تالار گفتمان اف دی ال - انجمن تخصصی دانلود رایگان - تالار گفتگوی ایرانیان © 1396.