به انجمن های تخصصی دانلود رایگان خوش آمدید

تالار گفتمان اف دی ال - انجمن تخصصی دانلود رایگان / تالار عمومی / تالار گفتگو عمومی / تالار اخبار و تازه ها / اخبار اقتصادي v / پیک بار استان از 703 مگاوات به 765 مگاوات افزایش می یابد

نام کاربری یا ایمیل:  
پسورد:     
ثبت نام | بازیابی پسورد
ثبت نام راهنما لیست اعضا مشاهده ارسال های جدید مشاهده ارسال های امروز
X اطلاعات تالار نشان میدهد که شما عضو نیستید. لطفا از این لینک در کمتر از 1 دقیقه ثبت نام کنید



ارسال موضوع  ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات : 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیک بار استان از 703 مگاوات به 765 مگاوات افزایش می یابد

نویسنده پیام
*
ارسال ها: 2,194
اعتبار: 72
سپاس کرده: 6,187
سپاس شده: 3,031 در 1,426 موضوع

امتياز: 38,147.15

ارسال: #1
Icon13 پیک بار استان از 703 مگاوات به 765 مگاوات افزایش می یابد
یزد- ایرنا- مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای شرکت توزیغ برق استان یزد گفت:با بررسی و پیش بینی انجام شده ، پیک بار سال 93 از میزان 703 مگاوات در سال جاری به 765 مگاوات ارتقاء خواهد یافت.



به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان یزد نادرعلی سامعی افزود: نرخ انرژی توزیع نشده ناشی از قطعی های ناخواسته در آذر ماه 92 نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به عوامل موثر در دستیابی به میزان کاهش قطعی ها و خاموشی های ناخواسته اظهار داشت: نرخ انرژی توزیع نشده ناشی از قطعی های ناخواسته در آذر ماه 92نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد کاهش و نرخ خاموشی خواسته در استان در 9 ماهه سال جاری نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش را نشان می دهد.

سامعی کاهش 94 درصدی نرخ انرژی توزیع نشده درنخستین بارندگی سالجاری نبست به مدت مشابه سال قبل را یادآور شد و تصریح کرد: مجموعه اقدامات انجام شده شامل : سرویس و نگهداری شبکه و تجهیزات الکتریکی ، اصلاح اتصالات سست ، تعویض مقره های نامرغوب و همچنین راهبری شبکه با هدایت و نظارت مرکز کنترل دیسپاچینگ در مواقع بروز حوادث ، سبب کاهش خاموشی های ناخواسته بصورت منطقه ای شده است.

مدیر دیسپاچینگ وفوریتهای برق عوامل غیرقابل پیش بینی را دلیل قطعی های جزئی در شبکه عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش تمام همکاران در مجموعه شرکت برای فراهم ساختن شرایط پایدار در شبکه نویدبخش کاهش محسوس خاموشی ها و جلب رضایت مشترکان است.

وی پاسخگویی سریع به مشترکین در مواقع بروز عیب از طریق سامانه 121 را در جلب رضایت مشترکین تاثیرگذار دانست و گفت: استفاده از فن آوریهای جدید، رله های ثانویه، ریکلوزرها ، سکسیونرهای گازی وپیگیری اتوماسیون شبکه ، از اولویت های امور دیسپاچینگ وفوریتهای برق محسوب می شود.



irna.ir

امضا كاربر

مرا دوست بدار اندکی ، ولی طولانی...

لطفا در استفاده از دکمه سپاس خساست به خرج ندهید!!!

CaiCaiCaiCaiCaiCaiCai
سه شنبه ۸ بهم ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶ صبح
یافتن تمامی ارسال های این کاربر سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال موضوع  ارسال پاسخ 






تالار گفتمان اف دی ال - انجمن تخصصی دانلود رایگان - تالار گفتگوی ایرانیان © 1397.